Přímý kontakt

E-SHOP

Prodejna, výdejní místo ALKOHOLESHOP 

Otvírací doba :

Po - Pá 7.00 - 15.00 hod.

So - Ne - zavřeno

Najdete nás na mapy.cz

Váš Svět nápojů

Nové sady 37

602 00 Brno

Tel. +420 773 826 850

Email : eshop@tpinterdrinks.cz

Platební karty v prodejně Brno,

Nové sady č. 37 nepříjímáme


 

Ochrana mladistvých
  • Před odesláním první objednávky se prosím zaregistrujte! Bez řádné registrace není bohužel možné Vaši objednávku přijmout. Firma Interdrinks si vyhrazuje právo v případě pochybností o plnoletosti registrovaného zákazníka zaslat objednané zboží kurýrní službou, která bude oprávněna ověřit věk příjemce při dodání.Souhlasem s uvedenými obchodními podmínkami a následným nákupem v internetovém obchodě www.interdrinks.cz zákazník potvrzuje, že dovršil věku 18 let.
    Osobám mladším 18ti let veškeré alkoholické nápoje a tabákové výrobky výslovně neprodáváme!

     

EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen
vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat
přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického
výpadku pak nejpozději do 48 hodin
Novinky na email

Maxime Trijol Cognac

Cognac Maxime Trijol

Cognac MaximeTrijol je zástupce prémiových nezávislých výrobců Francouzských koňaků. Pochází ze samého srdce regionu Cognac tedy " Grande Champagne ", což je zárukou toho nejlepšho v celém regionu Cognac. Rodinná tradice a nezávislost v 5 generaci opravdových mistrů. Privántní řada " Presidenten Range" dokládá jedinečnost těchto pokladů.

Ult

Ultimate Spirits Challenge 2011

March 1–4, 2011

Astor Center, New York City

The purpose of Ultimate Spirits Challenge is to identify, recognize and reward those products which stand out in their respective categories, showing superior quality. Multiple panels of the highest-qualified experts blind-tasted each entry by classification in appropriately grouped flights within each major spirits category, scoring each on the 100-point scale. Products that scored 90 points or higher were then evaluated blind once again, in newly-created groupings by a different panel of judges.
imate Spirits Challenge 2011

March 1–4, 2011

Astor Center, New York City

The purpose of Ultimate Spirits Challenge is to identify, recognize and reward those products which stand out in their respective categories, showing superior quality. Multiple panels of the highest-qualified experts blind-tasted each entry by classification in appropriately grouped flights within each major spirits category, scoring each on the 100-point scale. Products that scored 90 points or higher were then evaluated blind once again, in newly-created groupings by a different panel of judges.